Maksymalnie efektywny trening

Regularna aktywność fizyczna

Zdrowie, dobre samopoczucie i kondycja to bardzo ważne kwestie w życiu każdego człowieka. Każdy wie o tym, że należy jeść wartościowe posiłki, nie przejadać się, unikać pustych kalorii, pić odpowiednią ilość wody i oczywiście regularnie ćwiczyć. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z tego, że ważne jest pobudzenie przed treningiem. Przyda się szczególnie w dyscyplinach sportu, które wymagają wyzwolenia dużej siły mięśniowej.

Jak pobudzić się przed treningiem?

Pobudzenie układu nerwowego zapewnia wyższy poziom koncentracji i dużo więcej energii, która jest potrzebna mięśniom podczas treningu. Oto kilka sposobów, dzięki którym pobudzisz się przed treningiem w odpowiedni sposób:
1. Kofeina – jej odpowiednia ilość to jednorazowo 5mg na kilogram ciała. Zalecaną porcję kofeiny należy spożyć 45 minut przed planowanym wysiłkiem. Jeśli wysiłek będzie długotrwały, należy spożyć ją 15 minut przed rozpoczęciem treningu.
2. Tyrozyna – ma wiele zalet: wspomaga produkcję adrenaliny, dopaminy czy hormonów tarczycy. Jej niedobór powoduje zmęczenie. Aby zadziałała odpowiednio należy przyjąć dawkę 4g na 30 minut przed rozpoczęciem treningu.
3. Tauryna – to także doskonały sposób na pobudzenie przed wysiłkiem fizycznym. Dzięki niej lepiej się skoncentrujesz, uczucie zmęczenia nadejdzie dużo później niż bez jej spożycia, ma również działanie detoksykacyjne. Warto przyjąć 2000mg, 40 minut przed planowanym wysiłkiem fizycznym.

Podsumowanie

Warto czasami pobudzić się przed treningiem w odpowiedni sposób. Wysiłek fizyczny dzięki temu będzie mógł trwać dłużej, koncentracja będzie na najwyższym poziomie. To wszystko sprawi, że trening będzie bardziej efektywny, a to przecież głównie o efekty w tym wszystkim chodzi. Jeśli więc zależy ci na zyskaniu większej energii i zdolności do treningu, zdecyduj się na pobudzenie swojego organizmu poprzez przyjęcie substancji, które zostały opisane w poprzednim fragmencie artykułu.

You may also like...